سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اثبات تمکن مالی توسط سفارت کانادا

?شما برای مهاجرت به کانادا یا دیگر کشور ها نیاز دارید تا در ابتدا ویزای آن کشور را دریافت کنید. برای دریافت ویزای هر کشور نیاز دارید تا یکسری مدارک ارائه دهید و دریافت ویزای کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. توجه داشته باشید که اکثر مدارکی که شما برای دریافت ویزای کشورهای متفاوت به آن ها نیاز دارید، مشابه هستند؛ اما در مواردی ممکن است با یکدیگر کمی تفاوت داشته باشند. در خصوص کشور کانادا نیز افراد نیاز به ارائه برخی مدارک دارند که یکی از آن ها اثبات تمکن مالی متقاضیان است. در ادامه بهتر است به سراغ روش های اثبات تمکن مالی توسط سفارت کانادا برویم تا متقاضیان بتوانند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند.

ویزا-کانادا?

  •  

آشنایی با روش های اثبات تمکن مالی توسط سفارت کانادا

یکی از مهم ترین مدارک در زمان اخذ ویزای کانادا تمکن مالی است که دارا بودن این شرایط سبب می شود تا تصمیم گیری افسر کنسولی بسیار متفاوت شود که در اخذ ویزا اهمیت بسیار بالایی دارد. تایید تمکن مالی شما به این معناست که از پس هزینه های زندگی در کشور کانادا بر می آیید و از لحاظ مالی در هنگام سکونت در این کشور هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آید. مبالغی که به عنوان تمکن مالی در کشور کانادا ثبت شده، بر مبنای هزینه های رفت و برگشت به این کشور، هزینه اقامت در هتل یا مسافرخانه، هزینه حمل و نقل در کانادا و هزینه خوراک یا پوشاک شما است.

توجه داشته باشید که شما در زمان اتمام تاریخ ویزای خود باید به کشور ایران باز گردید و برای اقامت در این کشور درخواست مجدد دهید. در ادامه به سراغ روش هایی که می توان با استفاده از آن ها تمکن مالی خود را اثبات کنید و بعد از دریافت ویزای کانادا بتوانید آماده مهاجرت به کانادا شوید را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

ویزا-کانادا1?

اثبات شغل شما

اگر شما بخواهید با استفاده از اثبات شغل، تمکن مالی خود را به افسر کنسولی ثابت نمایید؛ باید در ابتدا نسخه‌ ای از قرارداد خود را ارائه دهید. به طور مثال اگر شما توسط یک شرکت در کشور کانادا برای مشغول شدن به کار پذیرش شده اید؛ باید یک نامه ای ارائه دهید که در آن نامه شما به عنوان یک کارمند ثابت ذکر شده باشید. توجه کنید که در این نامه باید نقش شما، زمان مرخصی و زمانی که مشغول به فعالیت در شرکت هستید نیز مشخص شود.

اسناد مالکیت

یکی دیگر از روش هایی که برای اثبات تمکن مالی و مهاجرت به کشور کانادا می توانید از آن استفاده کنید، ارائه اسناد مالکیت است. اگر شما در کشور خود ملک یا املاکی دارید، می توانید شواهدی از آن مانند سند مالکیت خود را به سفارت کانادا ارائه دهید و از این طریق میزان تمکن مالی خود را اثبات نمایید.

ارائه نامه بانکی که معتبر باشد

شما می توایند جزئیات حساب خود را از بانک دریافت کنید و با استفاده از آن، صورت حساب تمکن مالی خود را اثبات کنید. در هنگام دریافت صورت حساب بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که این صورت حساب را حتماً باید از داخل بانک دریافت کنید که با صورت حساب عادی و چاپ شده متفاوت است. یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت در هنگام دریافت صورت حساب، مهر و امضاء بانک مورد نظر شما بر روی آن است که به نامه شما اعتبار می بخشد. توصیه می شود برای دریافت نامه سعی کنید که تاریخ درج شده بر روی آن با تاریخ ارسال مدارکتان به سفارت یکسان باشد.

نامه حمایت مالی

یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای اثبات تمکن مالی متقاضیانی که قصد دارند برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت کنند، دریافت نامه حمایت مالی است. دریافت نامه حمایت مالی در دریافت ویزای کانادا بسیار موثر است و این نامه را می توانید از یک شرکت کانادایی دریافت کنید.

حساب بانکی در کانادا

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن تمکن مالی خود را در کشور کانادا ثابت کنید، سپس ویزای کانادا را دریافت کرده و با استفاده از آن آماده مهاجرت به کانادا شوید؛ باز کردن یک حساب بانکی در یکی از بانک های کشور کانادا و واریز سرمایه شما در آن است.

ویزا-کانادا2?

کلام آخر

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و به دنبال این هستند که ویزای کانادا را دریافت کنند، بهتر است بدانند که یکی از موثرترین راه های دریافت ویزا برای کشور کانادا، اثبات تمکن مالی نام دارد. توجه داشته باشید که اثبات تمکن مالی یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توانید به راحتی افسر کنسولی را متقاعد کنید تا ویزای این کشور را اخذ نمایید. روش های اثبات تمکن مالی توسط سفارت کانادا متعدد است و شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید و به وسیله آن ویزای این کشور را دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  می توانید به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

?